luni, 26 august 2013

NOTD: Kiss on top of the rock!

            Essence 3 colour...asa se numeste minunea!
            M-am indragostit iremediabil de aceasta oja...felul in care se aplica e...magic:))...iar rezultatul final...e...incredibil! Am sa las  fotografiile sa vorbeasca in locul meu!
  
           Am gasit aceasta fotografie pe google...intrucat nu detin toate culorile...Oja pe care o detin este 03 kiss on top of the rock...am comandat-o de pe 1001cosmetice.ro.
           Prevad ca am sa o termin destul de repede...si cu siguranta as vrea sa o recumpar!
    Nuanta aceea de portocaliu( dancing in the streets) este absolut superba...nu stiu daca se vede in fotografie dar are un sclipici foarte discret...absolut superb!
   Nuanta de rosu (kiss on top of the rock)...este rosul perfect! Stiu ca in poza se vede putin spre  vampy...dar nu este inchis deloc...veti vedea in fotografiile urmatoare! Aplicarea este perfecta inca de la primul strat!
  Tin sa mentionez ca in urmatoarele fotografii...am aceasta oja pe unghii de 4 zile! Nu a sarit absolut deloc!
     Imi pare extrem de rau...ca  in poze nu se vede cat de frumos este de fapt acel portocaliu...!
            In concluzie  va recomand din toata inima aceasta oja  are un pret extrem de rezonabil pentru calitatea sa atat de inalta! (10 LEI).




                                                                            Multumesc ca ati trecut pe la mine!
                                                                                                                     >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu