vineri, 21 iunie 2013

GREETINGS!

                                


                    Intrucat prima postare este cea mai importanta...ma tot gandesc de cateva  zile...saptamani de fapt :)) ce as putea scrie, cum as putea sa impresionez...
                   Am mototolit zeci de hartiute...si am avut sute de variante a ceea ce ar trebui sa scriu in prima mea postare...rezultatul insa nu a fost unul prea imbucurator...lipsa de inspiratie m-a acaparat total! Asa ca...i'll just go with the flow!
                   Numele meu este Oana(nu ca ar conta prea mult...)...si mi-am dorit sa creez acest blog de ceve vreme, insa lipsa de timp, chef...curaj probabil...m-a impedicat de fiecare data. Sunt pasionata de beauty...si tot ce tine de acest subiect...citesc  cu mare placere bloguri de genul acesta si am o mare admiratie pentru toate fetele care se ocupa cu asa ceva.
                  Nu  am realizat niciodata cata munca, rabdare si imaginatie se afla in spatele unei postari....dar se pare ca nu este niciodata prea tarziu:))...
                   Intrucat am  facut o prezentare  cam trista si fara inspiratie...a ceea ce ar trebui sa fie blogul meu...as vrea sa le salut  pe fetele care m-au inspirat sa creez acest blog...si ale caror postari ma bucura aproape in fiecare zi!
* Andreea: http://bazardeimpresii.blogspot.ro/ ( o fata absolut extraordinara, blogul ei a fost primul pe care l-am citit si cel care mi-a deschis orizontul spre lumea asta atat de frumos colorata!).
*Koko: http://www.special-koko.com/( esentele tari se tin in sticlute mici...cam asa e si koko...o tona de talent intr-o persoana atat de frumoasa si fizic si sufleteste!).
*Ami: http://makeup-drawer.blogspot.ro/( as citi si reciti postarile ei zile in sir!)
           Si lista poate continua la nesfarsiit....




 P.S: Un sneak peek pentru postarea urmatoare...:*


                                                                                                                                O zi frumoasa!
                                                                                                
                                                                                                             ***Just another beauty freak...
              


2 comentarii:

  1. Multumesc mult pentru cuvintele frumoase, esti o draguta! Mult succes :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur din suflet ca ai trecut pe la mine! Inseamna enorm pentru mine, sunt o mare fana a blogului tau! :*:* Te mai astept!

      Ștergere